Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το hellascatalog.gr

Για την γρηγορότερη επίλυση προβλημάτων μπορείτε να συμβουλετυείτε τις συχνότερες ερωτήσεις σε θέματα που αφορούν την επεξεργασία των καταχωρήσεων στο hellascatalog.

Πως μπορώ δημιουργήσω μια νέα καταχώρηση στο hellascatalog.gr;

Για να δημιουργήσετε μια νέα καταχώρηση στο hellascatalog.gr θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό χρήστη και στην συνέχεια να πατήσετε στον σύνδεσμο "Οι καταχωρήσεις μου" . Αφού συμπληρώσετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία και επιλέξετε το πακέτο συνδρομής που σας ενδιαφέρει, θα οδηγηθείτε στην σελίδα ολοκλήρωσης της καταχώρησης.

Πως μπορώ να επεξεργαστώ μια υπάρχουσα καταχώρηση της επιχείρησής μου;

Για επεξεργασία υπάρχουσας καταχώρησης θα πρέπει να συνδεθείτε με τα στοιχεία του λογαριασμού σας και στην συνέχεια να πατήσετε στον σύνδεσμο "Οι καταχωρήσεις μου" . Εκεί μπορείτε να πατήσετε "επεξεργασία" στην καταχώρηση που σας ενδιαφέρει. Αφού ενημερώσετε τα στοιχεία που επιθυμείτε πατάτε "Αποθήκευση".

Δεν έχω τα στοιχεία εισόδου για να επεξεργαστώ μια υπάρχουσα καταχώρηση. Μπορώ να επεξεργαστώ τα στοιχεία της;

Αν γνωρίζετε το όνομα χρήστη ή την διεύθυνση αλληλογραφίας που χρησιμοποιήθηκε για την καταχώρηση, μπορείτε να ζητήσετε νέο συνθηματικό εισόδου και να ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στην προηγούμενη ερώτηση. Αν δεν γνωρίζετε κανένα στοιχείο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το support @ hellascatalog.gr για να λάβετε οδηγίες. Βασική προϋπόθεση είναι στην διάθεσή σας κάποιο στοιχείο (πρόσβαση σε εταιρικό email ή τηλέφωνο που υπάρχει στην καταχώρηση) με το οποίο να μπορεί να γίνει ταυτοποίηση.